Hodnocení obchodu
MR
Marie Rybníčková
Ok
FP
František Pokorný
ZP
Zakaznická podpora
(Administrátor)
Dobrý den, pane Pokorný,
mrzí nás Vaše hodnocení. Snad příště budeme mít více hvězdiček a odpustíte nám případné komplikace.
Děkujeme OnlineMedical.cz
MP
Martina Pospisilova
👑👑👑
W
west
MP
Mateřská škola Liboš, Poštulková
MD
Martin Dobias
PB
Pavlína Bártová
BD
Blanka Dienstbierová
BD
Blanka Dienstbierová
YH
Yvetta Holubová
JZ
Jitka Zemánková
jsem spokojena !!!
AL
Anna Luková
Rychlé doručeni všechno je výborné objednávám znovu
AP
Aneta Polášková
Jsem spokojená
L
Ladislav
Bylo to super rychlé doručení
AS
Alžběta Skálová
Dodání nejdříve dost trvalo, ale po mém dotazu přišla rozumná omluva za zpoždění, prý se zrovna stěhovali a nakonec zásilku stihli odeslat tak, aby mi přišla do kdy jsem potřebovala. Takže dobrý 😊
ER
Eva Rajs
JP
Julius Půža
RM
Romana Miková
KM
Květoslav Matoušek
PH
Petr Horak
Zvláštní komunikace. Opakovaný robotický email. O nedodání. Po napsání o vrácení peněz, přišel email že zboží bude brzy na cestě. Po 3 týdnech dorazil. Ovšem žádná odpověď na jakýkoli dotaz. Produkt top. Ale komunikace obchodu prazvláštní.
ZP
Zákaznická podpora
(Administrátor)
Dobrý den pane Horáku,
mrzí nás Vaše nespokojenost, bohužel jste si objednal zboží v období, kdy jsme se jako firma stěhovali a naše upozornění na zpoždění bylo vyvěšené na našem webu. I tak nás mrzí, že jste byl málo informovaná o naší situaci. Stále a hlavně nyní se snažíme vše urovnat pro spokojenost našich zákazníku. Zároveň byla tak velká poptávka po zboží, kterou jsme nečekali a nebyli jsme upřímně připraveni na takovou situaci. Dnes máme posílené týmy a snažíme se vše dohnat a napravit. Každopádně vidím, že vše jste dořešil s naší zákaznickou podporou a objednávka k Vám již dorazila.
Velice nás tato situace mrzí a jako menší odškodné jsme Vám nahráli 1000 bodů na využití při další objednávce.
Ještě jednou se velice omlouváme za nepříjemnosti.
Zákaznická podpora OnlineMedical.cz