Hodnocení obchodu

4,9 4563 hodnocení
5
4353x
4
99x
3
28x
2
7x
1
76x
Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

MR Avatar autora Marie Rybníčková | 22.4.2024
Ok
FP Avatar autora František Pokorný | 20.4.2024
ZP Avatar autora Zakaznická podpora (Administrátor) 11.7.2024
Dobrý den, pane Pokorný, mrzí nás Vaše hodnocení. Snad příště budeme mít více hvězdiček a odpustíte nám případné komplikace. Děkujeme OnlineMedical.cz
MP Avatar autora Martina Pospisilova | 17.4.2024
👑👑👑
W Avatar autora west | 15.4.2024
MP Avatar autora Mateřská škola Liboš, Poštulková | 15.4.2024
MD Avatar autora Martin Dobias | 14.4.2024
PB Avatar autora Pavlína Bártová | 14.4.2024
BD Avatar autora Blanka Dienstbierová | 13.4.2024
BD Avatar autora Blanka Dienstbierová | 13.4.2024
YH Avatar autora Yvetta Holubová | 10.4.2024
JZ Avatar autora Jitka Zemánková | 10.4.2024
jsem spokojena !!!
AL Avatar autora Anna Luková | 8.4.2024
Rychlé doručeni všechno je výborné objednávám znovu
AP Avatar autora Aneta Polášková | 7.4.2024
Jsem spokojená
L Avatar autora Ladislav | 4.4.2024
Bylo to super rychlé doručení
AS Avatar autora Alžběta Skálová | 2.4.2024
Dodání nejdříve dost trvalo, ale po mém dotazu přišla rozumná omluva za zpoždění, prý se zrovna stěhovali a nakonec zásilku stihli odeslat tak, aby mi přišla do kdy jsem potřebovala. Takže dobrý 😊
ER Avatar autora Eva Rajs | 2.4.2024
JP Avatar autora Julius Půža | 1.4.2024
RM Avatar autora Romana Miková | 1.4.2024
KM Avatar autora Květoslav Matoušek | 1.4.2024
PH Avatar autora Petr Horak | 1.4.2024
Zvláštní komunikace. Opakovaný robotický email. O nedodání. Po napsání o vrácení peněz, přišel email že zboží bude brzy na cestě. Po 3 týdnech dorazil. Ovšem žádná odpověď na jakýkoli dotaz. Produkt top. Ale komunikace obchodu prazvláštní.
ZP Avatar autora Zákaznická podpora (Administrátor) 12.4.2024
Dobrý den pane Horáku, mrzí nás Vaše nespokojenost, bohužel jste si objednal zboží v období, kdy jsme se jako firma stěhovali a naše upozornění na zpoždění bylo vyvěšené na našem webu. I tak nás mrzí, že jste byl málo informovaná o naší situaci. Stále a hlavně nyní se snažíme vše urovnat pro spokojenost našich zákazníku. Zároveň byla tak velká poptávka po zboží, kterou jsme nečekali a nebyli jsme upřímně připraveni na takovou situaci. Dnes máme posílené týmy a snažíme se vše dohnat a napravit. Každopádně vidím, že vše jste dořešil s naší zákaznickou podporou a objednávka k Vám již dorazila. Velice nás tato situace mrzí a jako menší odškodné jsme Vám nahráli 1000 bodů na využití při další objednávce. Ještě jednou se velice omlouváme za nepříjemnosti. Zákaznická podpora OnlineMedical.cz