Mixit Mix Čtyřlístek, 400g

Kód: MX-8595685206905
199 Kč / ks 178 Kč bez DPH
Momentálně nedostupné
Možnosti doručení

Čtyřka kreslených kamarádů objevuje Mixit!

Detailní informace

Detailní popis produktu

Co ale namixovat? Myšpulín chytře navrhl, že by měli myslet na přísun vitamínů a hodil do tubusu mrazem sušenou jahodu a malinu. Pinďa s Fifinkou souhlasili a vybrali křupavý banán a borůvku. Bobík si vyhrnul rukáv a nabral pořádnou porci kakaových polštářků a křupavých kukuřičných lupínků, to prý aby nechyběla síla na další výpravě. Po krátké poradě bylo rozhodnuto. "Hurá, máme vlastní mix," zaradovali se všichni.

 P.S.: Mix se snadno křupe jen tak z ruky a když přilijete mléko, borůvky ho obarví do fialova. :-)

Časopis Čtyřlístek v roce 2019 oslavil 50 let od svého vzniku a je jedním z nejznámějších a nejdéle česky vycházejících komiksů. Na designu tubusu se podílel sám jeho zakladatel a ilustrátor, Jaroslav Němeček.

Složení:
Kukuřičné lupínky 50 % (kukuřičná mouka 87 %, ječmenný sladový extrakt, jedlá sůl), kakaové polštářky 36 % (extrudát (kukuřičná mouka, rýžová mouka, cukr, kakaový prášek se sníženým obsahem tuku, laktóza, jedlá sůl), náplň s čokoládovou příchutí 30 % (cukr, rostlinné tuky (olej z máslovníku), sušená syrovátka, kakaová hmota 5 %, kakaový prášek se sníženým obsahem tuku 4,6 %, bramborový škrob, sušené odstředěné mléko, emulgátor: slunečnicový lecitin, přírodní vanilkové aroma)), lyofilizovaný banán 6 %, lyofilizované jahody 4 %, lyofilizované maliny 2 %, lyofilizované borůvky 2 % Může obsahovat stopy skořápkových plodů, sezamu, sóji a arašídů.

Výživové údaje na 100 g

Energetická hodnota 1604.0 kJ / 383.18 kcal
Tuky 5.9 g
z toho nasycené mastné kyseliny 1.8 g
Sacharidy 74.0 g
z toho cukry 22.0 g
Vláknina 5.4 g
Bílkoviny 5.6 g
Sůl 1.22 g

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Cereálie a müsli
Hmotnost: 0.4 kg
Obsah: 400 g
Země výroby: Česká republika

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

O nás | Mixit.cz
Mixit vytvořili dva mladí muži, Tomáš a Martin, bývalí spolužáci ekonomie na vysoké škole. Krátce po promoci se spojili s myšlenkou vytvořit projekt, který by přinesl opravdový užitek na český trh. S nadějemi na úspěch u investorů pro své nadšené projekty se rozhodli jít vlastní cestou, odmítli financování od investičních podílníků a od roku 2010 podnikají z vlastních či rodinných zdrojů. Jsou aktivní ve všech dílčích procesech, které vedou k uspokojení zákazníka.

Kromě chutných a kvalitních surovin, na jejichž výběru pracovali téměř rok, se snaží přinést zábavu a zážitek. Chtějí, aby návštěvníci jejich stránek zažívali radost z vytváření vlastního mixu, těšili se na objednávku, byli přitahováni jejich obalem a především, aby jim chutnalo a rádi se k nim vrátili. Vítají zpětnou vazbu ohledně toho, co může být vylepšeno, co nefunguje nebo co by zákazníky ještě více uspokojilo. Mixit je postaven na základě přání zákazníků, a proto jsou otevřeni sdělení jakýchkoli podnětů nebo připomínek, které by jim pomohly projekt dále vylepšit.

Projekt je založen na prodeji směsí ořechů, křupavého ovoce a čokolády, vytvořených z kvalitních surovin ve formě předem sestavených směsí v různých poměrech. Kromě toho má možnost namixovat si vlastní směs dle individuálních preferencí zákazníka. Tyto směsi jsou prezentovány v esteticky uzavíratelných tubusech s atraktivními designy a humornými názvy, jako jsou "Cvičme v rytme", "Do plavek!", "To pravé ořechové", "Elixír lásky" a další.

Když v roce 2010 spustili Martin a Tomáš projekt, rychle začali přijímat první objednávky, což naznačovalo slibný začátek pro jejich podnikání. Postupně se rozšiřovali a přesunuli se do většího provozu. Následovala marketingová kampaň v rádiu, televizi a tisku. Po roce a půl od založení získal Mixit třetí místo v kategorii Inspirace roku v anketě Křišťálová lupa.

Firma postupně rozšiřovala svůj sortiment o další produkty, jako tyčinky, křupavé ovoce, zeleninové mixy, limitované edice a další. Současně docházelo k vylepšením webových stránek. V roce 2015 se projekt rozšířil do Slovenska, Polska a Kanady. O rok později dosáhl dalšího milníku s 100 000 fanoušky na Facebooku a obdržel ocenění "Začínající podnikatel roku 2015".

Projekt nadále sklízí úspěchy a ocenění i po deseti letech od svého založení, přičemž si udržuje stálý příliv nových zákazníků.

Produkty této značky naleznete v kategorii: Proteinové tyčinky, Bezlepkové potraviny, Bezlaktózové potraviny, Tyčinky a sušenky, Kaše, Černé, zelené a bílé čaje