Mixit Müsli classic - Čokoládový mix, 440 g

Kód: MX-8595685215495
Novinka
Značka: Mixit
139 Kč / ks 124 Kč bez DPH
Skladem
Možnosti doručení

Müsli classic je namixované jen z několika oblíbených surovin, ale vždy v poctivém množství. Kdo dává přednost jednoduchosti, bude jednoduše classic.Plná hrst hoblinek bílé, hořké a mléčné čokolády.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Složení:
Ovesné lupínky 53 %, slunečnicová semena 22 %, čokoládové pecky hořké 8 % (kakaová hmota, cukr, kakaové máslo, emulgátor: sójový lecitin; v hořké čokoládě obsah kakaové sušiny nejméně 50 %), čokoládové hobliny bílé 7 % (cukr, sušené plnotučné mléko, kakaové máslo 23,5 %, emulgátor: sójový lecitin; přírodní vanilkové aroma), čokoládové hobliny mléčné 5 % (cukr, kakaové máslo 15 %, kakaová hmota 15 %, sušené plnotučné mléko, sušené odtučněné mléko, emulgátor: sójový lecitin; přírodní vanilkové aroma; v mléčné čokoládě obsah kakaové sušiny nejméně 28 %), směs čokoládových křupinek 5 % (hořká čokoláda 35 % (cukr, kakaová hmota, kakaové máslo, emulgátor: lecitiny; přírodní vanilkové aroma), mléčná čokoláda 35 % (cukr, kakaové máslo, sušené plnotučné mléko, kakaová hmota, emulgátor: lecitiny; přírodní vanilkové aroma), pšeničný extrudát 28 % (pšeničná mouka, pšeničná krupice, cukr, jedlá sůl, kakaový prášek se sníženým obsahem tuku), lešticí látka: arabská guma; cukr, med; v hořké čokoládě obsah kakaové sušiny nejméně 49 %, v mléčné čokoládě obsah kakaové sušiny nejméně 30 %). Může obsahovat stopy skořápkových plodů, arašídů a sezamu.

Výživové údaje na 100 g

Energetická hodnota 1932.0 kJ / 461.54 kcal
Tuky 22.0 g
z toho nasycené mastné kyseliny 6.0 g
Sacharidy 49.0 g
z toho cukry 14.0 g
Vláknina 8.2 g
Bílkoviny 14.0 g
Sůl 0.02 g

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Cereálie a müsli
Hmotnost: 0.44 kg
Obsah: 440 g
Země výroby: Česká republika

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

O nás | Mixit.cz
Mixit vytvořili dva mladí muži, Tomáš a Martin, bývalí spolužáci ekonomie na vysoké škole. Krátce po promoci se spojili s myšlenkou vytvořit projekt, který by přinesl opravdový užitek na český trh. S nadějemi na úspěch u investorů pro své nadšené projekty se rozhodli jít vlastní cestou, odmítli financování od investičních podílníků a od roku 2010 podnikají z vlastních či rodinných zdrojů. Jsou aktivní ve všech dílčích procesech, které vedou k uspokojení zákazníka.

Kromě chutných a kvalitních surovin, na jejichž výběru pracovali téměř rok, se snaží přinést zábavu a zážitek. Chtějí, aby návštěvníci jejich stránek zažívali radost z vytváření vlastního mixu, těšili se na objednávku, byli přitahováni jejich obalem a především, aby jim chutnalo a rádi se k nim vrátili. Vítají zpětnou vazbu ohledně toho, co může být vylepšeno, co nefunguje nebo co by zákazníky ještě více uspokojilo. Mixit je postaven na základě přání zákazníků, a proto jsou otevřeni sdělení jakýchkoli podnětů nebo připomínek, které by jim pomohly projekt dále vylepšit.

Projekt je založen na prodeji směsí ořechů, křupavého ovoce a čokolády, vytvořených z kvalitních surovin ve formě předem sestavených směsí v různých poměrech. Kromě toho má možnost namixovat si vlastní směs dle individuálních preferencí zákazníka. Tyto směsi jsou prezentovány v esteticky uzavíratelných tubusech s atraktivními designy a humornými názvy, jako jsou "Cvičme v rytme", "Do plavek!", "To pravé ořechové", "Elixír lásky" a další.

Když v roce 2010 spustili Martin a Tomáš projekt, rychle začali přijímat první objednávky, což naznačovalo slibný začátek pro jejich podnikání. Postupně se rozšiřovali a přesunuli se do většího provozu. Následovala marketingová kampaň v rádiu, televizi a tisku. Po roce a půl od založení získal Mixit třetí místo v kategorii Inspirace roku v anketě Křišťálová lupa.

Firma postupně rozšiřovala svůj sortiment o další produkty, jako tyčinky, křupavé ovoce, zeleninové mixy, limitované edice a další. Současně docházelo k vylepšením webových stránek. V roce 2015 se projekt rozšířil do Slovenska, Polska a Kanady. O rok později dosáhl dalšího milníku s 100 000 fanoušky na Facebooku a obdržel ocenění "Začínající podnikatel roku 2015".

Projekt nadále sklízí úspěchy a ocenění i po deseti letech od svého založení, přičemž si udržuje stálý příliv nových zákazníků.

Produkty této značky naleznete v kategorii: Proteinové tyčinky, Bezlepkové potraviny, Bezlaktózové potraviny, Tyčinky a sušenky, Kaše, Černé, zelené a bílé čaje