Mixit Oříšky z pece samuraje Jirky BJP Procházky - Power crunch, 140 g

Kód: MX-8595685225982
Novinka
Značka: Mixit
169 Kč / ks 151 Kč bez DPH
Skladem
Možnosti doručení

Mixit oříšky z pece na sladko jsou historicky první oříšky, které stojí za ochutnání. Tyto oříšky, inspirované českým samurajem Jirkou BJP Procházkou, představují silnou alternativu proti zbytečným cukrům.

Detailní informace

Detailní popis produktu

S pomocí superpotraviny – drcených kakaových bobů z Ghany a prémiového Single Origin kakaa z Peru – jsou tyto oříšky plné minerálů a antioxidantů. Kakaové boby nejen posilují imunitní systém, ale také zlepšují náladu díky uvolňování endorfinů.

Lahodné kešu oříšky jsou slazeny pouze nerafinovaným kokosovým cukrem s nízkým glykemickým indexem a obsahují čekankovou vlákninu, což znamená, že mají jen 10 % cukru. Tento produkt je tedy jasným oříškovým vítězstvím pro všechny milovníky zdravějších alternativ čokoládových dobrot.

Klíčové vlastnosti:

  • Zdravější alternativa čokoládových dobrot, která chutná skvěle!
  • Bohatý zdroj vlákniny, který potěší i vaše bříško
  • Bez umělých přísad – pečlivě vybrané přírodní produkty
  • Bez palmového oleje – Mixit produkty jsou vždy 100 % bez palmáče
  • Vegan – zaručeně rostlinné složení

Složení:

  • Jádra kešu ořechů (72 %)
  • Drcené kakaové boby (14 %)
  • Vláknina z kořene čekanky (7,5 %)
  • Kokosový cukr (6 %)
  • Kakaový prášek s nízkým obsahem tuku (0,5 %)

Může obsahovat stopy lepku, jiných skořápkových plodů, mléka, arašídů, sezamu, sóji a části skořápek.

Výživové údaje (100 g):

  • Energetická hodnota: 2172 kJ / 518,87 kcal
  • Tuky: 39 g, z toho nasycené mastné kyseliny: 10 g
  • Sacharidy: 29 g, z toho cukry: 10 g
  • Vláknina: 10 g
  • Bílkoviny: 15 g
  • Sůl: 0,01 g

Mixit oříšky z pece na sladko jsou ideální volbou pro ty, kteří hledají poctivé a zdravé pamlsky s intenzivní kakaovou chutí.

Doplňkové parametry

Kategorie: Ořechy na sladko
Hmotnost: 0.14 kg
Bez laktózy: Ano
Bez palmového oleje: Ano
Vegan: Ano
Země výroby: Česká republika

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

O nás | Mixit.cz
Mixit vytvořili dva mladí muži, Tomáš a Martin, bývalí spolužáci ekonomie na vysoké škole. Krátce po promoci se spojili s myšlenkou vytvořit projekt, který by přinesl opravdový užitek na český trh. S nadějemi na úspěch u investorů pro své nadšené projekty se rozhodli jít vlastní cestou, odmítli financování od investičních podílníků a od roku 2010 podnikají z vlastních či rodinných zdrojů. Jsou aktivní ve všech dílčích procesech, které vedou k uspokojení zákazníka.

Kromě chutných a kvalitních surovin, na jejichž výběru pracovali téměř rok, se snaží přinést zábavu a zážitek. Chtějí, aby návštěvníci jejich stránek zažívali radost z vytváření vlastního mixu, těšili se na objednávku, byli přitahováni jejich obalem a především, aby jim chutnalo a rádi se k nim vrátili. Vítají zpětnou vazbu ohledně toho, co může být vylepšeno, co nefunguje nebo co by zákazníky ještě více uspokojilo. Mixit je postaven na základě přání zákazníků, a proto jsou otevřeni sdělení jakýchkoli podnětů nebo připomínek, které by jim pomohly projekt dále vylepšit.

Projekt je založen na prodeji směsí ořechů, křupavého ovoce a čokolády, vytvořených z kvalitních surovin ve formě předem sestavených směsí v různých poměrech. Kromě toho má možnost namixovat si vlastní směs dle individuálních preferencí zákazníka. Tyto směsi jsou prezentovány v esteticky uzavíratelných tubusech s atraktivními designy a humornými názvy, jako jsou "Cvičme v rytme", "Do plavek!", "To pravé ořechové", "Elixír lásky" a další.

Když v roce 2010 spustili Martin a Tomáš projekt, rychle začali přijímat první objednávky, což naznačovalo slibný začátek pro jejich podnikání. Postupně se rozšiřovali a přesunuli se do většího provozu. Následovala marketingová kampaň v rádiu, televizi a tisku. Po roce a půl od založení získal Mixit třetí místo v kategorii Inspirace roku v anketě Křišťálová lupa.

Firma postupně rozšiřovala svůj sortiment o další produkty, jako tyčinky, křupavé ovoce, zeleninové mixy, limitované edice a další. Současně docházelo k vylepšením webových stránek. V roce 2015 se projekt rozšířil do Slovenska, Polska a Kanady. O rok později dosáhl dalšího milníku s 100 000 fanoušky na Facebooku a obdržel ocenění "Začínající podnikatel roku 2015".

Projekt nadále sklízí úspěchy a ocenění i po deseti letech od svého založení, přičemž si udržuje stálý příliv nových zákazníků.

Produkty této značky naleznete v kategorii: Proteinové tyčinky, Bezlepkové potraviny, Bezlaktózové potraviny, Tyčinky a sušenky, Kaše, Černé, zelené a bílé čaje