Stevova Voda po holení Šumava, 100 ml
Kód: ECO99905Detailní popis produktu
Voda po holení se výborně hodí k péči před i po holení. Osvěžuje pleť, má lehce stahující a tonizující účinky. Řádná péče o pokožku, zmírni zarudnutí a podráždění. Voda se lehce vklepá do pokožky. Vhodná alternativa místo balzámu. Čistá, svěží, energická vůně Šumava, není tak výrazná a kořeněná,postupně prochází 3 fázemi vůně tj. hlava, srdce, základ.
Fáze:
Hlava: bergamot, mandarinka, růžový pepř, fíkový list
Srdce: levandule, růže, pelyněk, fialka, prvek vody
Základ: mošus, cedr, ambra, santal, tonka
Objem:
100 ml
Použití:
Po holení, nanést pár kapek do dlaní a rozetřít po tvářích, bradě.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Přípravky po holení |
---|---|
Hmotnost: | 0.1 kg |
Objem: | 100 ml |
Vůně: | Šumava |
Země výroby: | Česká republika |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Značka se zaměřuje na maximální obsah přírodních složek doplněných o smysluplné funkční ingredience. Možná nevyhraje eko-bio-green olympiádu, ale věří, že jeho produkty najdou místo ve vaší koupelně.
Produkty této značky neobsahují žádné toxické koktejly. Pro zachování jejich funkčnosti a ochranu přírody však dělá promyšlené kompromisy. Příroda je pro Steva důležitá, ale dbá také na to, aby jeho produkty opravdu fungovaly.
Kosmetiku Steve testuje s profesionály – kadeřníky, holiči a také s koncovými uživateli. Věří, že zpětná vazba od těch, kdo jeho produkty používají, je neocenitelná a pomáhá mu neustále zlepšovat kvalitu.
Zahraniční značky mohou být krásné a východní fabriky levné, ale Steve věří v domácí výrobu. Proč vozit produkty po celé Evropě, když je může vyrábět tady v Česku, často i lépe? Výroba doma v Čechách mu dává smysl.
Značka dbá na nezávadné složení a ekologické obaly. Používá certifikované suroviny a obaly, kde to jde, se obejde bez krabičky. Preferuje monoobaly, které se nerozbijí, a opatřuje je sendvičovými etiketami, což usnadňuje recyklaci. Při balení balíčků přistupuje rozumně a vyhýbá se zbytečnostem. Ekologické výplně jsou pro něj samozřejmostí.
Steve má rád zvířata a nikdy by na nich netestoval své produkty. Hrdě testuje na lidech, protože věří, že je to správná cesta.